دیوار تصادف قوانین محققان رانندگی مطالعات

دیوار: تصادف قوانین محققان رانندگی مطالعات تصادفات رانندگی راهنمایی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی از سال ۹۳ ورق برگشت/ بعد از اینکه گفتند عملکردمان مثبت است مجوز را باطل کردند ، متهم مهم پرونده ثامن‌الحجج

متهم مهم پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در دهمین جلسه پیگیری به این پرونده، دفاعیات خود را ارائه کرد و گفت: اینطور نبود که اموال مردم را از بین بردن کرد

از سال ۹۳ ورق برگشت/ بعد از اینکه گفتند عملکردمان مثبت است مجوز را باطل کردند ، متهم مهم پرونده ثامن‌الحجج

متهم مهم پرونده ثامن الحجج: از سال ۹۳ ورق برگشت/بعد از اینکه گفتند عملکردمان مثبت است مجوز را باطل کردند

عبارات مهم : مرکزی

متهم مهم پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در دهمین جلسه پیگیری به این پرونده، دفاعیات خود را ارائه کرد و گفت: اینطور نبود که اموال مردم را از بین بردن کرده باشم بلکه جهت وجوه مردم را در عالی ترین مکان ها سرمایه گذاری کردم.

به گزارش تسنیم، دهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج صبحگاه امروز در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست قاضی باقری و با حضور متهم مهم پرونده، وکلای مدافع وی، نماینده دادستان، کارشناسان بانک مرکزی و تعدادی از شکات برگزار شد.

رئیس دادگاه در ابتدای جلسه با اعلام شروع رسمی دادگاه گفت: متهم ردیف اول آقای (الف. م) تحت الحفظ از زندان اعزام شده است و متهم ردیف دوم زن (ر. الف) در جلسه حضور دارد. متهم ردیف سوم آقای (م. ر) کما فی السابق در جلسه دادگاه حاضر نیست و از طریق نشر آگهی احضار شده است ولی در هیچ جلسه ای از دادگاه حضور پیدا نکرده است.

از سال ۹۳ ورق برگشت/ بعد از اینکه گفتند عملکردمان مثبت است مجوز را باطل کردند ، متهم مهم پرونده ثامن‌الحجج

قاضی باقری توضیح داد: راجع به حضور متهم ردیف سوم مباحثی در رسانه ها و اینترنت طی روز های گذشته مطرح شده است است که مورد نیاز می بینم مجددا توضیحاتی را بیان کنم مبنی بر اینکه وی از ابتدا در مرحله دادسرا حضور پیدا نکرده به همین علت کیفرخواست غیابی صادر شده است و پیگیری دادگاه به صورت غیابی به عمل می آید.

وی بیان کرد: فضاسازی اخیر که در مطبوعات و اینترنت در مورد این متهم به عمل آمده دلواپس کننده است که گاهی با اطلاعاتی که شاید دقیق و درست نباشد به سرعت منتشر می شود. در این بین دادگاه تلاش می کند بدون تاثیرپذیری از فضای مطبوعات و رسانه ای به فعالیت خود ادامه بدهد. از همه می خواهیم صبر و شکیبایی داشته باشند و قضاوت زودهنگام نکنند. قاضی باقری در ادامه جلسه از متهم ردیف اول آقای (الف. م.) خواست جهت دفاعیات خود و پرسش های دادگاه در جایگاه حاضر شود.

متهم مهم پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در دهمین جلسه پیگیری به این پرونده، دفاعیات خود را ارائه کرد و گفت: اینطور نبود که اموال مردم را از بین بردن کرد

متهم ردیف اول آقای (الف. م) در جایگاه حاضر شد و گفت: من از روز اول به عنوان عضو هیئت مدیره و بعد به عنوان مدیرعامل شرکت تعاونی ثامن الحجج وارد کار شدم و پنجمین مدیرعامل بودم و تحت نظارت بانک مرکزی انجام وظیفه کردم.

وی افزود: در تمام دوران کارم، تلاش کردم آنچه در توان دارم را به صورت قانونی انجام بدهم. بانک مرکزی ما را مکلف کرد تا 23 تعاونی آزاد را جمع آ وری کنیم که اطاعت کردم و من هر لحظه در موسسه حاضر بودم و کار سپرده گذاران را زمین نمی گذاشتم.

متهم ردیف اول گفت: در نخستین اقدام، شناسنامه ملی مجموعه را ثبت کردم تا کار ها قانونی باشد و طی جلسه ای با حضور مدیران متفاوت و بانک مرکزی صورت جلسه ای را امضا کردیم تا تحت نظارت بانک مرکزی بتوانیم کار ها را جلو ببریم.

از سال ۹۳ ورق برگشت/ بعد از اینکه گفتند عملکردمان مثبت است مجوز را باطل کردند ، متهم مهم پرونده ثامن‌الحجج

وی در ادامه بیان کرد: در شروع که این 23 تعاونی را به ما واگذار کردند اوضاع بسیار نامساعد بود. کارگروهی را تشکیل دادیم و نمایندگان بانک مرکزی در جلسه حضور داشتند. ساماندهی این شرکت تعاونی ها را از استان مازندران شروع و با مدیریت، کارها مورد نیاز را انجام دادیم و مسئله سپرده گذاران را حل کردیم.

متهم ردیف اول همچنین گفت: در این حین مسئله قریب به 480 هزار نفر سپرده گذار و سهامدار را حل کردیم و موسسه اعتباری ثامن الحجج نیز منظم به کار خود ادامه می داد.

متهم مهم پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در دهمین جلسه پیگیری به این پرونده، دفاعیات خود را ارائه کرد و گفت: اینطور نبود که اموال مردم را از بین بردن کرد

«الف. م» راجع به حسابرسی به وسیله بازرسان بانک از شرکت تعاونی ثامن الحجج گفت: سال 92، 24 نفر از طرف بانک مرکزی جهت حسابرسی مشخص شدند که در سراسر کشور از شعبات ما بازرسی می کردند. حال پرسش اینجا مطرح می شود که آیا علی رغم بازرسی های متعدد که از شعبات ما انجام دادند آن را کتمان می کنند؟ ما کار را بدون هیچ مشکلی جلو بردیم ولی ورق از سال 93 برگشت.

قاضی در این لحظه تذکر داد: آقای (الف. م) ما سوالات متعددی داریم دفاعیات خود را با برنامه ریزی و بدون حاشیه مطرح کنید تا دادگاه بتواند سوالات خود را بپرسد.

از سال ۹۳ ورق برگشت/ بعد از اینکه گفتند عملکردمان مثبت است مجوز را باطل کردند ، متهم مهم پرونده ثامن‌الحجج

متهم ردیف اول اظهار کرد: راجع به مالیات هایی که مردها می گویند بدهی داریم باید بگویم همه مالیات ها و مبالغ را از سال 86 پرداخت کرده ایم فقط آخر سال 93 بدهی مالیاتی ما مانده بود. اگر همان موقع به ما می گفتند کار شما اشکال دارد بنده می رفتم ولی من کار های زیربنایی و اساسی زیادی انجام دادم و اینطور نبود که اموال مردم را از بین بردن کرده باشم بلکه جهت وجوه مردم همت خود را گماشتم تا اموال آن ها را در عالی ترین مکان ها سرمایه گذاری کنم. من فعال اقتصادی بوده و وابسته به گروهی نیستم و معیار اعتقادی ما مشخص است ولی مردها اینگونه ما را مورد هجمه قرار دادند.

در این لحظه قاضی تاکید کرد: بهتر است کمتر به حاشیه بروید وا صل دفاعیات خود را بیان کنید.

متهم ردیف اول بیان کرد: من حیثیت خود را در این کار گذاشتم و براساس قانون زیرنظر آنها کارها را انجام می دادم و هیچ حسابی جهت خودم باز نکرده ام. همه اموال در استان های مربوطه خود مصرف می شد به جز پول پایتخت کشور عزیزمان ایران که اضافه داشت و جهت پروژه ها استفاده شده است بود.

وی افزود: موسسه ثامن الحجج مشکلی نداشت؛ در سال 92 و 93 خوب عمل کردیم و تا سال 94 نقدینگی این موسسه اوج بود و مردم هم راضی بودند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان بانک مرکزی گفته اند تعاونی ثامن الحجج اطلاعات را به آنها نمی دهد، اظهار کرد: من به بانک رفتم ولی بانک از پذیرش من امتناع کرد. بعد از آن پرسشها را در مجلس و کمیسیون اقتصادی مطرح کردم و مجلس نماینده هایی را به بانک اعزام کردند تا پرسشها را حل کنند که بی نتیجه بود و این نشان می دهد همه راه ها را جهت حل مسئله انجام دادم و امروز هر حکمی به من بدهند می پذیرم.

متهم ردیف اول گفت: در آن موقع 90 نفر از نمایندگان مجلس و تعدادی از هیئت رئیسه، کمیسیون امنیت ملی، کمیسیون برنامه و بودجه و عضو شورای پول و اعتبار کمیسیون اقتصادی طی نامه ای به بانک مرکزی خواستار حل پرسشها شدند.

وی تصریح کرد: طی جلسات با مسئولین ، دبیر کل بانک مرکزی و موسسه تفاهم نامه ای با بانک امضا کردیم و من متعهد شدم همه دستورات را انجام بدهم و براساس آن تفاهم نامه شعبات را کم کردم و حسابرسانی که بانک معرفی می کرد را پذیرا بوده و با آن ها همکاری کردم.

متهم ردیف اول بیان کرد: علی رغم اینکه ما 4 هزار حسابرس داشتیم، بانک مرکزی حسابرسان خود را معرفی کرد و بعد از چند مرحله حسابرسی متفاوت شرکت های معرفی شده است به وسیله بانک مرکزی شرکت حسابرسی ف به عنوان چهارمین حسابرس به ما معرفی شد و ما اطلاعات خود را به او ارائه کردیم.

وی اظهار کرد: طبق گزارش اولیه به کارگروه بانک مرکزی عملکرد ما مثبت ارزیابی کردند و بعد از ارائه آن در کارگروه تصمیم گرفتند که روند فعالیت موسسه رو به جلو حرکت کند که ما از این اتفاق خوشحال شدیم ولی در تاریخ 25 مرداد سال 94 به یکباره مسئولین بانک مرکزی گفتند که موسسه اعتباری ثامن الحجج غیر مجاز است که باعث شوک و تعجب ما شد.

متهم ردیف اول تصریح کرد: بعد از این عنوان به مسئولین اعتراض کردم که آیا علی رغم قول های داده شده است مجوز موسسه کنسل شده است است؟ و آیا مسئولین بانک مرکزی در تلویزیون این مسئله را مطرح کردند که پرسشها فراوان بوجود آمد؟

وی گفت: البته بعد از آن اتفاق من با تمام قوا جهت حل پرسشها اقدام کردم. هزار میلیارد تومان را در آن موقع تسویه و جو را تا حدودی آرام کردیم ولی دوباره مسئله را رسانه ای کردند و جو ناآرام شد به صورتی که این ناآرامی به شهرستان ها هم کشیده شد.

متهم ردیف اول بیان کرد: بعد از آن از من درخواست کردند وکالت نامه بدهم و من همکاری کردم.

متهم ردیف اول ادامه داد: بعد از آن بانک مرکزی از ما خواست اسناد کل شرکت را ارائه بدهیم که بنده اطاعت کردم و آن ها سند را با کپی و اسکن بردند و هیچ آثاری از اسناد جهت ما در مشهد باقی نماند. بعد از آن هم در پایتخت کشور عزیزمان ایران همه مدارک تعاونی را بردند و من جهت حل پرسشها همکاری کردم.

وی اظهار کرد: وزارت تعاون و بانک مرکزی تصمیم گرفتند با کدخدا منشی مسئله را حل کنند و هیئت تصفیه مشخص کردند و بعد از اینکه من وکالت نامه جهت حل پرسشها مردم داده بودم مردها به جای حل مسئله اقدام به انحلال موسسه کردند.

متهم ردیف اول ادامه داد: دستور دادند در مرحله اول 100 شعبه و در مرحله دوم 150 شعبه و در مرحله سوم 100 شعبه دیگر را نیز جمع آوری کنم. حتی مدیران بانکی را نیز از شعبات از بین بردن کردم و به همراه مدرک و اصول اسناد از موسسه خارج شدند.

به گزارش میزان، وی مدعی شد: من آنچه در توان داشتم گذاشتم و سکوت کردم. آن ها 4 سال از همه نظر ما را تخریب می کردند و مسئولین علیه ما در رسانه ها صحبت می کردند.

واژه های کلیدی: مرکزی | دادگاه | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار