دیوار تصادف قوانین محققان رانندگی مطالعات

دیوار: تصادف قوانین محققان رانندگی مطالعات تصادفات رانندگی راهنمایی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اگر از ابزار گفت‌‌وگو استفاده کنیم بسیاری از چالش‌های داخلی حل می‌شود / غلامرضا انصاری

غلامرضا انصاری گفت: اگر ما توانمندی استفاده از ابزار گفت‌وگو را داشتیم، می‌توانستیم اعتراضات بحق مردم را قبل از اینکه به ناآرامی‌ها برسد، درک کنیم.

اگر از ابزار گفت‌‌وگو استفاده کنیم بسیاری از چالش‌های داخلی حل می‌شود / غلامرضا انصاری

غلامرضا انصاری: اگر از ابزار گفت وگو استفاده کنیم بسیاری از چالش های داخلی حل می شود

عبارات مهم : ابزار

غلامرضا انصاری گفت: اگر ما توانمندی استفاده از ابزار گفت وگو را داشتیم، می توانستیم اعتراضات بحق مردم را قبل از اینکه به ناآرامی ها برسد، درک کنیم.

غلامرضا انصاری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت کشور عزیزمان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین راجع به بیانات معاون اول مدیر جمهوری راجع به ضرورت گفت وگوی ملی، تصریح کرد: امروز استفاده از ابزار گفت وگو یک هنر است و جوامعی که بتوانند مسلط به این هنر باشند قطعاً هم در برطرف پرسشها می توانند موفق باشند و هم چالش های خود را چه داخلی و خارجی به نحو احسن حل کنند.

اگر از ابزار گفت‌‌وگو استفاده کنیم بسیاری از چالش‌های داخلی حل می‌شود / غلامرضا انصاری

انصاری ادامه داد: باید توجه کرد که استفاده از ابزار گفت وگو به نوبه خود سخت تر از اسلحه است و یقینا کارایی آن نیز بالاتر هست. امروز جامعه جهانی در شرایطی قرار گرفته که می تواند گفت وگو را جایگزین جنگ کند تا بتواند ظرفیت بالقوه ای را که در حوزه نظامی و تسلیحاتی وجود دارد در جهت توسعه تمام عیار جوامع به کار ببندد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: امروز انفجار جمعیتی در کنار محدودیت منابع در دنیا باعث شده است که همه دنیا و همه کسانی که در سیاست استراتژیک جوامع خودشان ذی مدخل هستند به استفاده از ابزار گفت وگو و جایگزینی با ابزار نظامی به صورت جدی فکر کنند.

غلامرضا انصاری گفت: اگر ما توانمندی استفاده از ابزار گفت‌وگو را داشتیم، می‌توانستیم اعتراضات بحق مردم را قبل از اینکه به ناآرامی‌ها برسد، درک کنیم.

انصاری گفت: امروز استفاده از حداقل امکانات از استراتژی هایی است که در دنیا به صورت جدی به آن فکر می کنند. دنیا به این سمت می رود که جهت استفاده مطلوب از همه لوازم زیستی به ابزارهای قانونی و بین المللی روی بیاورد. امروز شرکت هایی مثل فائو و ایکائو و بسیاری از شرکت هایی که در رابطه با فرآورده های کشاورزی کار می کنند؛ زیاد معطوف به این هستند که از منابع موجود جهت زیست بهتر، زیاد حفاظت کنند و از حداقل امکانات، حداکثر استفاده شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تأکید کرد: در چنین شراطی حتماً گفت وگو می تواند حلال پرسشها باشد. ما اگر از ابزار گفت وگو جهت پرسشها داخلی استفاده کنیم به طور یقین بخش قابل توجهی از چالش های امروز کشورمان قابل حل است.

انصاری افزود: اگر ما توانمندی استفاده از ابزار گفت وگو را داشتیم و می توانستیم اعتراضات به حق مردم را قبل از اینکه به ناآرامی برسد، درک کنیم. می توانستیم حرف قابل قبول معترضین را بشنویم و در صدد حل پرسشها آنان گام بر داریم تا تبدیل به شورش خیابانی نشود.

اگر از ابزار گفت‌‌وگو استفاده کنیم بسیاری از چالش‌های داخلی حل می‌شود / غلامرضا انصاری

این فعال سیاسی گفت: اگر نتوانیم اقناع را با گفت وگو در شرایط کلی جامعه خود به وجود بیاوریم، قطعاً چالش جدی را در هم عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی شاهد خواهیم بود. امیدواریم که نظر بسیار عمیق و کارشناسانه دکتر جهانگیری که مطرح شده است بتواند در دولت، قوای سه گانه و در عرصه تأثیرگذاران سیاسی و اقتصادی و نخبگانی که می توانند این کار ملی را جهت بدهند به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مورد توجه قرار بگیرد تا در آینده حرکت های مثبت را در جامعه شاهد باشیم.

واژه های کلیدی: ابزار | سیاسی | استفاده | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار