دیوار تصادف قوانین محققان رانندگی مطالعات

دیوار: تصادف قوانین محققان رانندگی مطالعات تصادفات رانندگی راهنمایی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پرسپولیس و استقلال منحل شوند اگر درآمدزا نیستند / هاشمی‌طبا

رییس پیشین کمیته ملی المپیک اعتقاد است دو کلوب سرخابی‌های پایتخت علاوه بر درآمدزا نبودن مشکلاتی نیز جهت وزارت ورزش ایجاد کرده‌اند. او تاکید دارد که این دو کلوب

پرسپولیس و استقلال منحل شوند اگر درآمدزا نیستند / هاشمی‌طبا

هاشمی طبا: پرسپولیس و استقلال منحل شوند اگر درآمدزا نیستند

عبارات مهم : استقلال

رییس پیشین کمیته ملی المپیک اعتقاد است دو کلوب سرخابی های پایتخت علاوه بر درآمدزا نبودن مشکلاتی نیز جهت وزارت ورزش ایجاد کرده اند. او تاکید دارد که این دو کلوب بهتر است منحل شوند، اگر درآمدزا نیستند.

مصطفی هاشمی طبا، رییس اسبق شرکت تربیت بدنی در گفت وگو با ایسنا، راجع به اوضاع نابسامان و فعلی دو کلوب استقلال و پرسپولیس، بیان کرد: متاسفانه ورزش کشور عزیزمان ایران در این دو کلوب خلاصه می شود. این دو کلوب جزو اصل “۱۴۱” هستند که یا باید سودمند باشند و یا با اعلام ورشکستگی دیگر جزو این اصل نباشند و به کار خود ادامه دهند. البته این کلوب ها درآمدزا نیستند و تا حدودی نیز باعث به وجود آمدن ضررهایی نیز شده است اند. ما نباید تمام ذهن خود را معطوف کلوب های استقلال و پرسپولیس کنیم، لیکن آنها بخشی از ورزش کشور عزیزمان ایران هستند نه تمام آن.

پرسپولیس و استقلال منحل شوند اگر درآمدزا نیستند / هاشمی‌طبا

او راجع به تغییرات مدیریتی در طی سالیان اخیر در دو کلوب مطرح پایتخت، تصریح کرد: اصولا این تغییرات منفی بوده هست، ولی این که کدام بهتر از آن یکی بوده هست، جای بحث دارد. چیزی که زیاد از همه مشاهده می شود این است که بسیاری از مدیرانی که در طول این چند سال در این دو کلوب قبول مسئولیت کرده اند آمادگی حضور جهت این سمت را نداشته اند.

رییس پیشین کمیته ملی المپیک راجع به شخصی سازی دو کلوب استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: تا زمانی که من یادم می آید قرار بود این دو کلوب شخصی شوند ولی دولت تصویب کرد که این دو کلوب فرهنگی هستند و نباید شخصی سازی شوند. اگر این مصوبه را بر گردانند، به نفع این دو کلوب می شود و آنها می توانند شخصی شوند. پرسپولیس و استقلال باید از دولت و وزارت ورزش و جوانان جدا شوند، لیکن آنها تنها جهت این وزارتخانه گرفتاری دارند.

رییس پیشین کمیته ملی المپیک اعتقاد است دو کلوب سرخابی‌های پایتخت علاوه بر درآمدزا نبودن مشکلاتی نیز جهت وزارت ورزش ایجاد کرده‌اند. او تاکید دارد که این دو کلوب

وی تاکید کرد: این دو کلوب باید جدا شوند و به دست مردم سپرده شوند و به وسیله کسانی اداره شوند که می توانند درآمدزایی کنند که این کمک می کند اداره این دو کلوب بهتر صورت بگیرد.

هاشمی طبا راجع به راهکار حل پرسشها این دو باشگاه، گفت : این کلوب باید خودکفا شوند. آنها نباید به دنبال این و آن باشند و باید درآمدزایی خود کلوب ها انجام دهند. اگر می توانند درآمدزایی کنند به حیات و فعالیت خود ادامه دهند و اگر نمی توانند منحل شوند. به وزارتخانه چه ربطی دارد که باید دچار دردسر و گرفتاری این کلوب ها شود.

واژه های کلیدی: استقلال | پرسپولیس | پرسپولیس | درآمدزایی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار